Kas yra CHARON?
Inovacija, kurią galite naudoti kasdien.

Pilnas pardavimų piltuvėlio procesas
Kontaktų sąrašas pagal statusą. Visa istorija, kas, kada, kam skambino, ką siuntė (el. paštu ir SMS). Callback – SMS priminimai apie greitu metu turimą skambutį. Eksportas į Excel vieno mygtuko paspaudimu. Intuityvi, greita ir patogi vartotojo sąsaja – be tuščių erdvių ir antraščių. Greita paieška, duomenų rūšiavimas ir daugiau nei vienos eilutės žymėjimas.

Elektroninių laiškų siuntimas
Kainoraščių ir/ar pasiūlymų, sutarčių išsiuntimas – vieno mygtuko paspaudimu. El. laiškų kampanijų organizavimas – siuntimas pagal tvarkaraštį arba per periodą. Individualizuoti el. laiškai redaguojami su HTML editor’iumi arba native HTML kodu. Pilna integracija su Outlook (galimybė siunčiamus laiškas atidaryti peržiūrai ir papildymui. Galimybė matyti, jei laiškas nebuvo pristatytas.

Integracija su Android telefonais
Visų telefono numerių perkėlimas į Android telefoną, tam, jog vadybininkai matytų, kas skambina (atnaujinama automatiškai). Automatinis skambinimas su laisvų rankų įranga. Galimybė pasibaigus vienam skambučiui automatiškai skambinti kitam kontaktui. Komentarų įdiktavimas po pokalbio ir transkripcijos perkėlimas į komentarus prie kontakto.

Pilnai individualizuojama
Autonominė modulių sistema, kuri leidžia kiekvienam naudotojui turėti savo laukelius ir duomenis – įgalina kiekvienam klientui adaptuoti CRM pagal jo poreikius. Galima integruoti CRM į jau esamas sistemas. Neribotos HTML galimybės kuriant šablonus. Neribotas vartotojų, projektų skaičius.

Integracija su
Tele2 ir Telia
Galimybė įrašyti skambučius ir peržiūrėti juos mokymo ar
kokybės tikslais. Prieiga prie automatinės transkripcijos (galite perskaityti, kas buvo kalbėta pokalbio metu). Paruošta skambinimo išklotinė – kas, kada, kam ir kiek skambino, galimybė sekti praleistus skambučius.

SMS žinučių siuntimas
SMS siuntimas klientams po laiško išsiuntimo (pvz., priminimas pasitikrinti, ar laiškas nenuėjo į SPAM skiltį). Galimos įvairios SMS kampanijos. SMS išsiuntimas vienu mygtuko paspaudimu.

Lietuvoje veikiančių įmonių duomenų bazė
Patogi paieška pagal fragmentą, telefoną, el. pašto adresą, vadovą ir kitus rekvizitus, atranka pagal EVRK kodus ir veiklos rūšis, pardavimo pajamas, darbuotojų skaičių.

Integracija su Google Forms
Automatinis duomenų paėmimas iš užpildytų Google Forms formų. Atskirų veiksmų inicijavimas po kliento Google Forms formos užpildymo.

KODĖL CHARON?
Itin patogi veiklos analizė
Sistema pateikia išsamias ataskaitas apie kiekvieno vadybininko skambučių aktyvumą: kiek skambučių atlikta per dieną, savaitę ar mėnesį, kiek jų buvo sėkmingi (pvz., baigėsi susitarimu).

Automatinė skambučių trukmės registracija leidžia įvertinti, kiek laiko vadybininkai praleidžia su klientais, ir identifikuoti, kurie skambučiai buvo produktyvūs.

Galimybė peržiūrėti ar klausytis skambučių įrašų leidžia vertinti vadybininkų komunikacijos įgūdžius ir identifikuoti tobulintinas sritis.

Ilgalaikiai duomenys padeda numatyti tendencijas, pvz., sezoniškumą ar klientų elgesio pokyčius.

Leidžia palyginti skirtingų komandos narių rezultatus ir nustatyti sėkmingiausias strategijas.